Arhim Dogdugundan beri kızıma aptamil prosyneo kullandık. Fakat suan adanada bulunamıyor. Aptamil 3 no aldım asırı gaz yapıyor zaten gazlı bir bebek cocuk artık patlıcak. Bana mama onerır misiniz lutfen 💛
Defne_cicegim Arhim bende bebelac sade kullanıyorum ama gold daha güzel diyolar sadei bile çok güzel asla kabızlık ve gaz olmadı ama hippde harika bi mama biz onu kullaniyoduk bütçeyi biraz zorladı bırakmak zorunda kaldım
Tugba2355 Arhim aptamil çok gaz yapıyor ben hipp combiotic kullanıyorum anne sütüne en yakın Olan demişti eczacı bilmiyorum ama
Asliyavuz Benim oğlumun genel bi kilo alımı azlığı var mama ile alakalı değil ama kilo aldırıyor diyor herkes
Tubaysr Hipp organik combiotik bebeğim 2 aydır kullanıyoruz çok memnunuz, aptamille bayladık ama bebeğim hep kusuyordu ve gazı çok oluyordu ama hipp öyle değil tavsiye ederim