NiDaAli_o doktor bana iki ay balık yağı kullan dedi kullandım sonra gidemedim doktora araştırdım bu vitamin be balık yağı hiç bir zararı yok hatta yararı var günlük Alman gereken vitamini karşılıyor eczacı kuzenımede daniştım hiç bir zararı yok zaten önümüz kış be çocuklarımızın bağışıklığı kuvvetli olsun aldım daha önce kullandığım vitamin şuruplarını doktoruma söyledim hiç bi zararı yok kullan dedi