Esmaesila 4aylkk bebeğim var kızım sürekli isal 3 gündür daha çok sık çıkıyor zaten emmiyor uyuduğu zaman veriyorum uyandığında almıyor yediğini de hemen çıkartıyor sadece anne sütü alıyor ne yapmaliyim kizlar yardim edin sizde öğle bişey oldumu ve ne yaptiniz
MMertinannesi Esmaesila biraz muz verebilirsin ishali keser kendi sutunle sulandir ki yutabilisn ezip ver
Minikevrenim Esmaesila doktora götürseniz daha iyi olmazmı kusmasıda var diyorsunuz sıvı kaybı yaşanalir en dogrusu doktora gitmek
MMertinannesi Esmaesila ewet denedim tabiki suan dis cikaryoz diye yine ishal var o yuzden muz veriyom dengeliyor onu