mom-11 ikiKudurukAnnesi bende bugün akşam aldim bebelac gold iyi dediler dün post açmıştım. Bakalım kullanınca memnum kalirim insallah
Mysunshines17 ikiKudurukAnnesi Bebelac Gold memnunum ,1 numara kullanıyorum kilo alımı iyi gaz kabızlık yok olsa da gazını kendi çıkarıyor
ikiKudurukAnnesi Minikprenseselo Asliyavuz bende gold kullanıyordum fakat markette bulamadım ondan Bebelac aldım ne fark var bir sıkıntı olur mu
Mirosum ikiKudurukAnnesi bende gold kullanıyorum ama bulamayınca mecbur normal bebelac almıştım 2 kutu da ondan içtik sonra gene golda döndük bir sıkıntı olmadı
A1ber ikiKudurukAnnesi bebelac goldtta protein yapısı farklı işlenmiş olduğu için gaz yapmıyor ve sindirimi kolay ve sanırım probiyotik ilaveli
Sldmrt ikiKudurukAnnesi goldda preyotik var düz bebekacta yok. Oğlum doğduğundan beri düz olanı kullanıyorum bç sıkıntı olmadı
Baharuras-21 Mirosum ya bende bebelac gold nutricare kullanıyorum sadece bebelac gold bulamadım farkı ne acaba kilosu geride gidiyor diye doktor önerdi
ikiKudurukAnnesi Mirosum bende bulamadığım için Bebelac aldım inşallah sıkıntı olmaz bir de gold da böyle kesik kesik oluyordu ama Bebelac pürüzsüz sizde de öyle oldu mu
ahdkh8689 ikiKudurukAnnesi bebelac kullanıyorum bebelac gold çok gaz yaptı tabi çocuktan çocuğa değişir ikisini de deneyin hangisini severse seçer zaten
Mirosum ikiKudurukAnnesi tam tersi oluyordu sanki bana da öyle geldi gold pürüzsüz normal bebelac daha köpük köpük
Mysunshines17 Metecikmom Evet Gold için bir tık daha sıcak su kullanıp ılıyınca bebeğinize verebilirsiniz..Ilık şu da erimesi zor