sebnem 1 ay oldu doğum yapalı hanımlar ama karnım hala kırmızı morumsu çatlaklar var elbette zamanlar beyazlaşır geçer biraz ama bunun için ne yapamak lazım önerisi olan var mı deneyenler 😣
diraraa Lierac dogum sonrasi jelini kullaniyorum faydasini goruyorum acikcasii. Tabi duzenli 3 aydir kullaniyorum
sebnem diraraa ben o kremi hamileliğimden beri kullandım inanın . 7. ayda bi çatlamaya başladı karnım o kadar öneriyorlar para verdik ama ben fayda göremediğime inanıyorum ee doğum yapınca karında büzüştü haliyle iyice kötü duruyor 😖
diraraa sebnem oncesini bem de kullandim son ay catladim sanirim benden de kaynakli krem care olmadi 22 kilo aldim 🙈🙈 simdi gecsin diye ugrasiyorum :))
sebnem [bilinmeyen] bacak aramdada var biraz zaten ay inşAllah geçer ya cidden çok buruşuk ve mor kırmızı bi renk kargaşası var 😔