Arkadaşlar bebeğim 4 ay 10 günlük süt alerjisi var ve bir aydır kakasını 6 günde bir çok zorlanarak yapıyor ve haliyle bu durum bebeğimi inanılmaz huzursuz ediyor. Zeytinyağı masajlari, kulak çöpüyle uyarma vs hepsini denedim çare bulamadım doktorum normal diyor ama bebeğim zorlanıyor. Ek gıdaya gecmedigimiz için anne sütü harici zeytinyağı dışında bişi veremiyorum, kullanıp memnun kaldığınız bağırsakları çalıştıran probiyotik önerilerinizi bekliyorum 🙏