Öncelikle merhaba kızlar benim bebeğim 2,5 aylık oldu doğduğundan beri gögüsümden emmedi emdiği nadirdir hep aglama kızarma ve kendini itekleme yapıyor bende arada genede deniyorum alırsa diye mememi sürekli sağdım ve biberonla sütümü verdim artı mama takviyesi yaptım ama su bir haftadan beri ne sütü nede mamayı cok zor içiyor zaten emmiyordu şimdi biberonla bile cok zor içiyor benim sormak istediğim bişey var daha öncesinden gece uykusunda sütümü sagıp 1 saatte 2 saatte bir veriyordum ama bişey farkkettim bu sefer gündüz zor içmeye başladı ve uykuya daldıgında sütü içmeye baskadı bende 1 haftadır gece kendi uyanırsa sütü hazırlayıp verdim ama gene gündüzleri cok zor içmeye devam ediyor sizler bebeklerinizi kaç saatte doyuruyorsunuz ve gece kaç saatte bir süt veriyorsunuz cok üzülüyorum artık bu duruma zaten beni emmiyor bide şimdi biberonda da zor içme başladı biraz uzun oldu hakkınızı helal edin