sirdaass benimde 2.5 ay oldu bende sezaryen doğum yaptım hala regli olmadım arada cok aferdersin akıntı geliyor sarımsı sekilde ve gecen 2 gun kanama oldu az sonra kesildi süt verince regli olunmuyormuş sanırım ne zaman bebek sütten kesilir o zaman olunurmus bende bu konuyu merak ediyorum