Ily20 Ben yeni duydum bu yağı pişik içinde etkili komşum corona olmuştu bu surede içmiş çok fazla faydası varmış bilen kullanan var mı
Elaae Ily20 bn de fotumda bi arkadaştan duyup aldım. Koronayım içiyorumcok ağır geçmedi. Bilmiyorum bu yağdan mı . Annemde de geçmeyen öksürük vardı ona da aldım öksürüğünün azaldığını söylüyor