Sevgieymen ne zamandır içimde hep kapanmak var fakat hep bişey engelliyor sanki zamanı değil diye
Balımm 💛 “Bisey” diye Bahsettiğin şey NEFSİN… 🌸 Nefsin senin iyiliğini ASLA istemez.. Nefsine zor gelendedir hâyır ve mükafatt 👌🏻💕 Hicbir zaman Nefsine uyma derim.. Ayrıca zamanı değil diye erteliyorsun ama “ERTELEYENLER HELÂK OLDU” sözünü çokça hatırlamanı isterim 💕☺️ Açık halinin cok daha güzel olduğunu düsünüyor olabilirsin 🌸 Çevrenin vericeği tepkileri düsünüyor olabilirsin🌸 İnsanlar ne dicek düsünüyor olabilirsin ama bence tüm düşüncelerinden sıyrıl ve “El-âlem ne der boşver, El-Âlim ne der buna dertlen” ❣️☝🏻 İnsanların seni öldükten sonra ne kadar çabuk unutucaklarını bilseydin, Kesinlikle ömrünü insanları râzı etmek icin degil, Rabbim’i razı etmek icin yaşamak isterdin…❣️ Tesettürr Rabbim’in ricası değil, EMRİ’DİR ☺️💕 Ve Rabbim’in rızası bu dünyadaki herseyden daha kıymetlidir 🌸 Sahabe annelerimizin hayatları o kadar örnek alınası ki, seninde okumanı tavsiye ederim balımm ☺️ Okudukça onları örnek aldığını farkediceksin..🌸 Ve Lütfen Nefsini hicbir zaman dinleme..Nefsin ne diyorsa tersini yap… Çünkü Nefs’tir seni yolda koyan..Yolda kalır Nefs’ine uyan 🌸