Bebek92 Merhaba anneler. Bebeği covid olmuş anneler muhakkak vardır burda. Semptomları neydi ? Ailece herkes grip gibi,üşütme gibi oldu. Ardından kızım hapşırma ve burun akıntısı başladı. Bu bi belirti olabilir mi ?
Uygrtn Bebek92 bizde ailece korona olduk oğlum 7 buçuk aylık oda aynı burun akıntısı hapsuruk ve ses kısıklığı oldu
Berrakdeniz Uygrtn komşumuz covit oldu geçmesi için neler yaptiniz bebeği var onun da .ona söyleyeceğim
Uygrtn Berrakdeniz sık sık emzirdim mandalina suyu ve ıhlamur verdim o kadar bide pekmezli tereyag eritip verdim o kadar zaten o kadar etkilemedi zaten hemen atlattı