Mariiiin1 Goktugmom_ benimde dun ilk defa midem bulandı. Ve bas agrım basladı ilk gebeliğimde bas agrım vardı. Ama üşütmüş olabilirm üşütmede bas agrısı oluyormu? 3 aylık bebegim var bi kere adet gordum birdaha gprmedm