Elmasycl Senemmm11 benimde ilk hamileliğimde çok kustum 7. Aya kadar ve ne yesem kusuyordum bunda da az oluyor bilmiyorum artık
Elmasycl Hanifeikranur 2. Hamileliğimde aynen yuvarlaktı ama ne sağa ne sola yakındı ortadaydı önümüzden koz dıye düşündüm ama buçuğun ki kontrolde sanki fasulye şeklini almiş gibiydi bilemedim böle olur mu başta yuvarlak sonra fasulye gibi BM’de anlamadım
Hanifeikranur Elmasycl ilk olan bence doğru sonradan şekil değiştiren değil ilki yusyuvarlaksa kız derler
Elmasycl Hanifeikranur aynen cnm yusyuvarlaktı hatta bana senin olgun felan olacak dedıler ama benim içime hep koz doğdu ama bütünden sonra bilemedım BM’de