Bizde 5, 5 ayligiz 3 aya kadar aynıydı tamda sizin gibi düşünüyordum yabani gibi oldu hic istemediğim bir şey diye ama yavas yavas disari cikardim hatta havalar güzeldi her aksam bebek arabasiyla yürüyüşe götürürdüm şimdilerde yapamiyorum güvendiğimiz insanları evimize çağırdık biz gittik geldik simdi astk kimi gorsen gülümsüyor oynuyor maalesef çocuklarında sucu yok virüs belası yuzunden nasil allisirsa öyle gidiyor ama sizde benim gibi boşuna kendinizi üzmeyin benom şahsi tecrubem büyüdükçe düzeliyor bizde oyle oldu. Kucak meselesine yorum yapamayacağım daha cok kucuk kucağınız ne güvenli onun icin mahrum etmeyin ama büyüyünce 3.aydan sonra artik oyuncaklara renkli seylere dikkat verebildiginde sizde yavas yavas dikkatini cekip kucaktan biraz ayirabilirsiniz