Nurseda2612 Kızlar iyi akşamlar 😊 Eşime oğlumun saç telinden yüzük yaptırmak istiyorum ama yapanınız ya da yaptıranınız var mı ? Bildiğin güvendiğiniz site veya yapan kişi. Yardımcı olur musunuz ?
Mrs_Mert Nurseda2612 burada daha önce konuşulmuştu yaptıranlar vardı. Özellikle babalar günü postlarında sanırım. Geçmişe bi bakın isterseniz ☺️
Nurseda2612 Kuzeyim22 arkadaşın söylediği yere yazdım kızlar 300-400 arası dedi bana çok pahalı geldi tabiki siz de sorabilirsiniz yaptırmak isterseniz ama ücret bana fazla geldi biraz 200-250 arası arıyorum bende
Nurseda2612 Kuzeyim22 evet pahalı emek sonuçta belki eder o kadar ürüne bağlı görmeden bilemeyiz ama işte malesef bütçem 200-250 arası
lionyez Nurseda2612 kendin de yapabilirsin YouTube da videosu ve malzeme listesi var hatta burdAn biri yapmıştı.