45 günlük bebeğim var yirminci gün gaz sancılarımız başladı. Aşırı ağlıyordu hiçbir yöntem bulamayınca kucagıma aldım işe yaramadı gezdirince susuyordu, maflor Harvey nurse denemediğimiz gaz damlası probiyotik kalmadı, artık sancılarından hareket etmek yetmiyor resmen ben squat yapıyorum tüm gün oturamıyorum uyuyamıyoruz gündüz sadece 1 saat uyudu normal mi bu 😔 gece bayılıyor artık 3 saat falan arka arkaya uyudugu oluyor ama onda da uyutana kadar sabaha karşı oluyor hem üzülüyorum hem tükeniyorum ne yapmalıyım daha ne zaman bitecek bu😔😔 zaten evde mutlu değilim tek mutluluğum kızım, bir de ona üzülüyorum