Umutdenizinannesi Merhaba kızlar oğlum 20 aylık iki gündur ştahsız.2 yaş sendromu nu mu yasio acaba..keyfi yerinde ateş yok.hasta değil..gayet iyi..aynı ay da olup da böyle bı sorun yaşayan var mı?
Umutdenizinannesi Kubrakya Direndim canm şuan 30 aylik oğlum.oyunlarla saklavanliklarla yediriyorum.duzen çok önemli ona dikkat et..azda olsa yedir sk sk yesin midesi genişler.