https://imgyukle.com/i/IqyPl6 merhaba arkadaslar ogluma kaka ve kan tahlili yaptrdim tiroidlerine baktilar ve bi degeri dusuk cikti doktor tekrar kan istedi eger yine dusuk cikarsa endokrine yonlendircem dedi. Foto attim acilir insallah basina gelen var mi ?? Birde kakada neye bakiyolar ben biraz sulu yapiyo ve bazen mukuslu demistim