Merhaba hanimlar ogluma bugun kaka ve kan tahlili yaptirdim kanda tiroidlerine bakildi ve doktor bi tsh degerinin dusuk oldugunu soyledi kakayla ilgilide birsey demedi devlet hastanesine gittimdogru duzgun ilgilenmediler bile. Bebeklerinde Tsh degeri dusuk olanlar varmi?? Tekrar bakalim dedi olmazsa endokrins yonlendircem dedi korktum acikcasi. Gaita testi de negatif cikmis bunda alerji olup olmadigi belli olur mu ??