Bizimde topuk kanında fenilketenüri değeri yüksek çıkmıştı hemşire arayınca allak bullak olmuştuk sizi çok iyi anlıyorum çünkü nette o kadar kötü şeyler yazıyor ki insan düşünmeden bir saniye geçiremiyor sonra ikinciyi verdik temiz geldi çok şükür ben bulunduğum ildeki halk sağlığı müdürlüğünü aradım değeri öğrendim değer çok az yüksekti bu biraz rahatlattı bizi daha sonra 2. Sonuç içinde yine aynı şekilde halk sağlığı müdürlüğünü arayıp öğrendim 10 günü buldu yasaklar felan vardı o zmn sizde arayıp değerin kaç olduğunu öğrenebilirsiniz inşallah ikinci sonuç düşük çıkar 🤲🏻