Cuma günü bebeğim parmağını gözüne soktu, tırnağı gözünü çizmiş. Bebeğimi kaptığım gibi soluğu göz doktorunda aldım. Buraya sormak yerine önce doktora götürseniz keşke. Bebeğinizin güvende olduğuna emin olduktan sonra yine sorun başına gelen var mı vs diye. Ama önce hastane hastane hastane 🤦🏻♀️ Yanlışlıkla biri çıkar, benimki de yedi bişey olmadı derse Allah korusun….