ikiprensannesii2 Mühendisinoğlu önermişti bu kremi alıyım dedim oğlumda biraz öksürük var daha doğrusu gün içinde 2 defa öksürdü gece öksürmüş ama ben duymadım şimdi bu kremi sürdüm kullanıp da faydasını gören oldu mu?
Mom091 ikiprensannesii2 kullanmadım postunuz üstte kalsın. Ne kremi bu? Öksürükle alakasını anlayamadım da🙈
ikiprensannesii2 Mom091 Yatıştırıcı ve nemlendirici göğüs kremiymiş rahat nefes almayı kolaylaştırıyomuş ve öksürüğe iyi geliyomş umarım bizde de işe yarar 🙄