Meltem95 Aranızda bebeği büyüme atağı geçiren var mı? Tam olarak neler yaşıyorsunuz? Kızım çok huysuz üç gündür meme emdiği zaman kendini geri atıyor ve ağlıyor uyutuyorum 20 dk sora uyanıyor falan ne demek bu büyüme atağı mı acaba 😥😥
Goodmom Meltem95 toplam 10 tane atak bulunuyor canım yaklaşık 2 yaşına kadar sürüyor atak dönemleri bizim 9.atağımız bitmek üzere son bir tane kaldı sonra da sendromları başlıyor 2 yaş 3 yaş 4 yaş yani bu büyüme atakları bitmiyor malesef🤦🏻♀️😀
Goodmom Meltem95 muhtemelen sizde atak dönemindesiniz yemek yemek istemezler huzursuz huysuz olurlar uykuları berbatlaşır ağlayarak uyur ve uyanırlar vs vs
Masallmom Meltem95 benimki geçiriyor 4. Ay atağı deli olmak üzereyim hiç durmuyo aynı o şekilde kendini geriye atıyo sürekli
hulyadoner12 Goodmom bizimki de meme reddi ek gıda reddi geceleri sabahlama herzaman ki emme pozisyonunda emmek istememe durumu var atak mı acaba bildiğin zombi gibi geziyorum. 17 haziran doğum tarihi 6. Aya girdik ve bunlar geldi başımıza
Goodmom Meltem95 3 gün sonra Atağı başlıyor 1 hafta sürecek sonra 26 kasımda tekrar atak başlıyor aralık sonuna kadar devam ediyor bu şekilde belli aralıklarla atakları olacak
Meltem95 Goodmom canim galiba baslamis ama cok huysuz cunku meme emiyor sonra agliyor kendini arkaya atiyor uyuyor cok az hemen kalkiyor bagirarak kotu agliyor cok sinirli gibi atak boyle degil mi?
Dkk Goodmom Mesela bende bitiş çizgisi 28 Kasım 5 Aralık arasında gözüküyor ama tam tarih yok doğru mu ?
Dkk Goodmom aaa harikasınız hemen bakayım anlarım artık inşallah 😅 günlük gelişme gösteriyor mu burda ki gibbi ?