Melike15322 süt varsa bence hiç mama vermeyin. Meme reddi yaşarsanız da daha zor. Ilerleyen zamanlarda daha uzun aralıklarla emecek. Sütünüz azalırsa veya bebek memeyi almazsa o zaman düşünün gece gece de kalk mama hazirla… böyle meme çıkar ver sıcak yatakta. Benimki de bir dönem sürekli memede olmak istedi, memeler yara oldu sürekli emzirmekten ama dayandım şimdi az çok düzene girdi. Hata gece bir defa uyanıyor sadece.