Öncelikle hepimize geçmiş olsun. Şu zor günlerde ihtiyaç olabileceğini düşünerek Aşık Veysel Rekreasyon Alanı Buz Pisti adresi vererek alerji maması kargoladık. Ben elimdekileri gönderdim. Başka arkadaşlar da gönderim yaptılar. Umarım kullandıkları mama markalarından gönderim yapmışızdır. İhtiyacı olan İzmirli annelerimize duyurulur. 🙏🏻