Alyayigit34 Bebegim 2 ay 10 günlük emziren anneyim hiç mama vermedim 15 gündür katı ve 2-3 günde 1 yapıyor kaksını ve kakası sakız gibi sümüksü gibi normal mi sizce arkadaşlar [url=https://hizliresim.com/O6VQg4][img]https://i.hizliresim.com/O6VQg4.jpg[/img][/url]
Senacay Bence katı değil canım sutun yağlı geliyor. Eger bebeğinde rahatsizlik, ağlama yoksa anne sütü alan bebekler 10 gün bile yapmayabiliyor.