Arkadaşlar ilk bebeğim çok tecrübesizim bebeğim sol göğsümü emerken boğulacak gibi oluyor öksürüyor çok korkuyorum:( hızlı luk luk ediyor ilk memeyi tuttuğunda sonra morarıyor kızarıyor boğulacak gibi oluyor sonra alışıyor mu veya süt mü azalıyor bilmiyorum düzeliyor
ne yapmam lazım arkadaşlar yardım