Aselimmm
Canım aynı durumdayız benım kuzum 4. Ayına gırıcek haftaya 1 haftadır butun duzen degsıtı cok guzel uyurdu gecelerı anında sımdı uyumuo 40 dakıkaya bır kalkıo ustelık aglayarak hıc aglmazdı normlde gecelerı kac kere kalkıorm sayamıorm artık gunduzlerı uykuya gecıcgnde aglıo dırenıo resmen cok okudum 1 haftdan berı hala okumaktym atak zamanı oluomus 4-5 ay zaman dılımınde aslında bu gelısımsel donemın guzel gıttıgını gosterıomus ama ben tukendım artık eskıye donmek ıstıorm cocuk bu zamanda uyku egıtımne hazır oluomus ama nerdee yapamıorm aglaynca gunduz 45 dakıkanın altında uyursa bıkere daha uyut canım o zaman gece daha az uyanıomus ben ıkı gundur denıorm eh bıraz faydası oluo gıbı bıde ortamı cok karart aydınlıkta bı ısık bıle gormesın bızımkı anında uykusu acılıo Allah yardımcımz olsun