Biz de 800 küsür vermiştik menenjitin tek bir dozuna tabiki sağlıklı olsun da yine veririm ama menenjit gibi yıllardır varolan ve önemli bi hastalığın aşısını devlet nasıl karşılamıyo diye şok olmuştum. Yüksek rakamlardan bahsediyoruz kiminin bi aylık kirası, kiminin maaşının yarısı. Özel aşılara kesinlikle bi düzenleme getirilmeli. En azından belli bi miktarını karşılayabilir