Deletedmom5284 Anladim, cok tesekkur ederim. Ben de yaptiracagim insallah. Doktor da saglik ocagi da asi takip karti verdi ama bir sonrakini yazdi saglik ocagi sadece, doktorun verdiginde ozel asilar yok sanirim adam akilli incelemedigimi fark ettim su anda :) goz muayenesi su vu yaziyordu ay ay… menenjit icin doktor 1 yasindan sonra tek doz onerdi ama bazilari 3 doz seklinde faln yaziyor ya. Rotayi bu yakinlarda yaptiralim biz de bakalim. EczCinjn elinde varmis. Karar verince bir gun onceden soyleyin olmazsa depodan isteriz , dedi. Saglikla kalin 🙏🌺🙋🏻♀️