assd15 Bi kulaktan 36.8 çıkarken diğer kulakta 37.6 çıkıyor normal mi bu durum ? hangisi dereceye göre hareket etmem gerekir acaba ?
Snmtt assd15 bizim de hep öyle çıkıyor ben yükseğe göre hareket ediyordum ama hiç memnun kalmadığım için değiştirdim ateş ölçeri. Yüksek çıkartıyor baya
Tuce16 assd15 benimde aynı marka ve aynı sorun aklımdaki soruyu sormuşsunuz. Temassız alından ölçenler mi daha iyi acaba ?
MayaliPogacam assd15 bende de var evet çok yüksek cikariyo ve iki kulak arası ölçüm farkı da çok fazla.medisana alından ölçer var arasında aşırı fark oluyo.oyle de pahalı ki.iyi bişey alayım diye aldım çok pişmanım
Snmtt assd15 temassız olanlardan aldım 70 80 TL olanlardan. O daha doğru geldi bana bir de kullanması daha kolay. Oğlum ölçtürmüyordu kulak içi olanla
Emelfmp Aynen aklima takilan soru ,cok pisman oldum aldigimada surekli degisik olcuyor hangisi dogru anlamiyorum