Sema_miraykrds benim de yenidopduğunda çapaklanmıştı, ama felaket gözü kapanıyor du çapaktan. Doktor kaynamış ılımış suyla silin dedi, çapaklandıkça yaptım, şimdi ise sulanma ve şişlik var, bende doktora soracağım. Göz yaşı kanalı tıkanıklıpı demişti doktor.