bsrkya duygukoc adetime 2 3 gün vardı planlı bi hamilelik olmadığı içim adet olucam diye bekledim ama olmayınca adetimde gecti bi kaç gün test yaptım çift çizgi
Hafsa-mina duygukoc Adetime 2 gün varken yaşamıştım ben sadece bel ağrısı oldu adet olduğum zamanki gibi kanamam çoğalmadi peçeteye silince geliyordu sadece 2 günde kesildi devam etmedi adetimi 3 gün geçince test yaptım hemen çıktı 2.cizgi
betul3535 duygukoc adetime bir hafta kala oldu 3 gün ara ara koyu kahve şeklinde geldi adet olacakmış gibi ağrı oldu hatta adet oldum sanmıştım devamı gelmeyince anladım
minnosunannesi06 duygukoc adet gunumdu yerleşme kanamam oldu akntiyla birlikte azicik leke gibiydi o kadar yani 1 damalacik
Minikmucizem_ Şiddetli sol kasık batması yaşadım ve 3 gün lekelenmem oldu erken gebelık yapmıstım ve cıktı sonra adet tarıhımı bekledım kan tahlılı ıcın
duygukoc bsrkya herkes adet gününe yakın yada gecikmeyi söylemiş ama ben henüz adet olmadım 54 gün önce doğum yaptım korunmasız yaşadığım ilişki 10. Gün oldu bugün kasık ağrısı ve kanama yaşayınca acaba dedim yerleşme mi yoksa adetmi oluyorum
duygukoc Doğum yapalı 54 gün oldu henüz adet olmadım 45. Gün ilişki yaşadım bugün kasık karın ağrısı yaşıyorum ve kanamam oldu adetmi oluyorum yerleşmemi anlayamadım bi önceki gebeliğimde yerleşme kanaması yaşamamıştım
Adelim Dogum yapalı yrnı olmus duzensızlık olması normal yerlesme kanaması azıcık olmustu benım ama dogumdan sonrakı adet baya yogun vr agrılıydı
duygukoc Adelim düzensizlik yok zaten hiç adet görmedim daha lohusa kanamam 2 haftada bitmişti bugün karın ağrısı ve kanama yaşayınca dedim acaba regl mi oluyorum yoksa yerleşme kanamasımı diye düşündüm
bsrkya duygukoc o konuda bi bilgim yok canım en iyisi test yap adet kanaması zaten hemen açılır yerleşme kanaması kahve tonlarında olur kırmızıysa zaten tehlike