3 ay 4 günlük ikizlerim var gündüz uykusuzlarını tavşan uykusu gibi 10 dakika uyuyup kalkıyorlar başlarını beklersem ancak o zaman yarım saate çıkıyor o da uyanacakları anca sallarsam hamaklarını yoksa o da yok uykuya dalmalarını nasıl sağlarım tekniği taktiği varmı bu işin 🙄