Ayad36 Meraba arkadaşlar 6 aylık bebeğim var, 15 gün oldu hastalığım geçikti benimle aynı sorunu olan varmı 😏 normal mi böyle gecikmeler sizce?
Mom095 Ayad36 ben 🙋🏼♀️4 aylık bebeğim var. 11 gün geciktim. Bugün kan verdim sağlık ocağında sonuç yarın çıkıcak. Üstüne bide sezaryen doğum yaptım. Allah yardımcın olsun korkuyorum. Bebekten değil ama dikiş yerimde sıkıntı olması beni korkutuyor 🥺
E-annesi Ayad36 benimde 5 aylık bebeğim var 4 gün gecikti benimde bende korkuyorum dün test yaptım negatif çıktı ama gene de korkuyorum acaba hamile miyim diye 🤦🏼♀️🤷♀️
Serapavsar Ayad36 Arada oluyor canım düzensizlik kafama çok takma adet olucam diye ondan da olabilir 😇 unutursan olursun 🤭
Senacay Adet düzensizliği yaşamak normal. Tabi gene de dikkat etmek lazım ve test yaptırmakta fayda var
Serapavsar Ayad36 Aynisi bende de olmsutu oğlum 6 aylıkken çok zor bir durum 😁 herşeyin hayırlısı yine de korunuyorsan etkili bir yöntemle eğer hasta olursun