Arkadaşlar bebeğim doğduğundan beri emmiyor sağıp biberonla veriyoruz biberonu bıraktıramıyoruz maalesef ekgıdaya geçince biberonu bıraksam memeyi tutar mı en azından aç kalmayacak şuan biberon vermeyince çok ağlıyor açlıktan tek umudum ek gıdaya geçince tutması sizce olur mu