Merhaba hanımlar..Benim tek göğsümün ucu olmadığı için silikonla emziriyordum.Kızımda çok aşırı gaz varmış doktor silikon daha çok gaz yapar dedi ve sağıp o şekilde biberonla veriyorum diğerini emziriyorum..Emzirdiğimde 10-15 dakika emiyor ama sağıp verdiğimde 60 cc içiyor normal mi bu şekilde sağıp verenler kac cc veriyor az mı cok mu bilmiyorum kızımın hemen toparlanmasını istiyorum burnunla sıkıntı var emi olamıyorum zorlamak istemiyorum.Kendi uyanmadan uyandırıp vermek istemiyorum ama uyuduğunda 3 -4 saat uyuyor uyandırıp verdiğimde de geri uyumuyor sıklıkla saatte bir versem yada iki saatte bir o zamanda gaz yapar diye korkuyorum kızım 1 ay+23 günlük 😔