Selam arkadaşlarım size danışmak istediğim bi konu var. İkinci doğumumu yaptım doğumdan sonra yanımda annem vardı 40 gün boyunca. O varken BÖyle sıkıntılarım yok denecek kadar azdı ama ne zaman ki annem gitti 2 çocukla evde tek kaldım psikolojik olarak çok kötü hissetmeye başladım. Nefesim daralıyor içimde hep bi sıkıntı olmaya başladı. Kaygı problemi yaşamaya başladım her duyduğumu gördüğümü kötüye yormaya başladım. Olumlu birşey düşünemez oldum aklımda hep ya ölürsem bu çocuklara ne olur düşüncesi var. Bi psikiyatriden yardım alacağım elbette ama önce benim gibi olanlar var mı onu merak ediyorum geçiyor bu dönemler deyin 🙏🙁