Merhaba anneler, 3-4 hafta içerisinde doğum yapacağım inşallah☺️ 36.haftama girdim. Epey araştırdım ve lansinoh tekli elektrikli göğüs pompası aldım ancak sizlerden de kullanan varsa performansını nasıl bulduğunuzu bilmek isterim. Philips de vardı ancak bütçeme çok uygun değildi. Lansinoh markasının fena olmadığını duydum.