Kizim on aylik ve dun geceden beri burnu selale gibi akiyor, hapsiriyor.tikali olmasindan iyidir akmasi ama nezle mi oldu anlamadim.bugun gozlemleyeyim diyorum ama icim rahat da etmiyor.fizyolojik serum skip temizliyoruz bol bol ama yine selale devam ediyor.burun akmasina ne iyi gelir hanimlar.