Dilara_1393 ben de sizin gibi korktum. Ateş, huzursuzluk vs dediler. 3 aşı + rota oldu kızım. Muayenehanede çok ağladı. Hatta ben dayanamadım, tansiyonum düştü 🤦🏻♀️ eve geldiğimizde biraz kucakta kalmak istedi. İşi gücü bıraktım akşama kadar sarıldık. Akşam 10′da yarım fitil ver demişti doktorumuz. Baktım ateşi çıkıyor, yarım fitil verdim. Üstünü çok giydirmeden yatırdım. Gece ara ara ateşini ölçtüm. Sabaha hiç bişeyi kalmadı. Her bebekte ayrı etki ediyor. Önceden düşünüp üzme kendini