Mrsyener Kızlar mrb 4.ay 4 günlüğüz hem emziriyorum hemde mama takviyesinde bulunuyorum bir öğünde ne kadar mama vermem lazım birde kaşık mamayı da kullan dedi dr. Kaşıkla değilde biraz kıvamı az tutsak ilk başlarda biberonla versek oluyor mu ? Yardım lütfen
tugceilealin Mrsyener bence emzirdikten sonra ilk once bi 60 cc verin bi bakin fazla mi geliyor az mi ona gore her emzirme sonrasi dengeyi kurarsiniz.tabi sut hep ayni miktarda gelmedigi icin mama miktari da degisir.cok fazla vermeyin istemediginde israr etmeyin yeterli.Kasik mamalar 6 aydan sonra ama size neden erken onerdiler ?
Hanzade_1 tugceilealin hipin filn formül mamayla yapılan kaşık mamaları var 4. Aydan itibaren belki onlardır
tugceilealin Hanzade_1 olabilir ben aptamilin kasik mamalari aldim daha erken aylarda kullanilanlar hakkinda bilgim yok.6 aydan once onlarda sindirim zorlugu yapar o yuzden yazdim
Mrsyener tugceilealin Hanzade_1 Aynen Hip 4. Aydan itibaren kullanıyoruz zaten kız bir ölçüyü yemiyor bile ilk gün yaptım bir ölçü 40gr toz 130 ml su ile yemedi bile bende 30 ml su 2 mama kaşığı kaşık mama ile yapıyorum bu sabah yedi hepsini ilk defa
Mrsyener Senacay şuanki kilomuz 6.200kg 4ay 4 günlük normal dedi ama dr. Bilmiyorum ki 1 öğün yoğurt- 2.öğün havuç veya elma suyu- 3 öğün.kaşık mama 5. Öğün süt 6.öğün mama ver doyar zaten dedi
Senacay Mrsyener bence farklı bir doktordan da fikir al bebeğinin bağırsaklarını gereksiz yorma. Kilosu iyi tabi sen bilirsin
Gizemert Mrsyener ne yapmış böyle doktor sanki 6 aylık çocuk. Benim oğlum 6 ay 13 günlük ben bu kadar ek besin vermiyorum 2 öğün veriyorum sadece ek gıda olarak bağırsakları zorlanır yani başka doktora da gitmen de fayda var bence kilosu maşallah güzel 👍
Hanzade_1 Mrsyener ben Bi kere aldım yemedi sonra 4 buçuk aylıkken yavaş yavaş tadımlara başladım havuç hariç reddetme olma şimdi 5 ay 13 günlük çorbalar kahvaltılar meyve sebze püreleri veriyorum hazır mama daha almadım sonra sma kullanıyorum formül süt olarak şuan öyle ilerliyoruz