Deletedmom369 Kızlar bunun içinde toz varmış ve ben bu 2.şişe olmak üzere tozu koymadan kullandım hiç aklıma gelmedi öylesine bişey zannettim 😔 yani yan etkisi olmadı Napim şimdi böyle kullanan oldu mu hiç ?
Mavibattaniye Deletedmom369 eczaneyi ara sor canım en doğru bilgi o olur Ben de sidefer kullanıyorum ama tozu kullandım içinde
Deletedmom369 Mavibattaniye canım sordum doktoru ara dedi bende şimdi doktora sordurttum haber bekliyorum
Bilalemiresin Eczacıyım ben hiçbirşey olmaz. Sadece Demir’i alamamış. Bundan sonra karıştırıp verin 10damla
Bilalemiresin Dmrcnn prospektüsünde kullanım şekli öyledir. Doktorunuz size özel dozlama yaptıysa önceliğiniz o olmalı tabiki
Dmrcnn Bilalemiresin bilmem bize has olduğunu düşünmüyorum çünkü buradan da takip ettiğim kadarıyla herkes o sekilde kullanıyor 🤷🏼♀️ Gerci bazı damlalarda 4-10yaş kullanıma uygun yazıyor ama doktr 4aylık bebeklere de kullandırıyor biraz karışık bu işler galiba😅