Merhaba arkadaşlar,
çok sevdiğim bir arkadaşım gebeliğinin 20.haftasında bu durumu öğrendi ne yazık ki. Perinatolog ile görüştü ve detaylı ultrason sonucunda hafif ventrikülomegali tanısı kondu değeri 10 çıkmış 10-12 arası bu tanı konuyormuş. Doktor amniosentez önermiş.
gebeliğinde bu durumla karşılaşıp bebeğini sağlıklı dünyaya getiren var mıdır? Ne gibi süreçler yaşadınız? Lütfen paylaşırsanız sevinirim..