Eminannesi Crn123 aynen benim kızımda öyle demişlerdi oğlum oldu yine aynı Oglumunda ama düşünmüyorum 🤣🤣😂😂🤣
Mom106 Crn123 benim kızımı çok erkeğe benzetiyolar o yüzden arkası erkek diyolar ben bunun batıl olduğunu düşünmüyorum kime sorsam gerçekten doğanlar erkek olmuş 😂