Merhaba sabah ölçtük ateşi 37.7 çıktı hemen ılık duş aldırdık sadede zıbın giydirdik yattı o şekilde. doktorumuz parol vermemizi söyledi onu verdik 12 gibi iyi olmaya başladı koltuk altına ıslak havlu koydum 36.8e kadar düştü ama şu an tekrar yükseldi 37.7e neler yapabilirim başka ?