Marjinal_Anne2 Merhabalar 6ay 18günlüğüz bebeğim keçiboynuzu özüm olmadığı için pekmez vermek istiyorum ama nasıl verebilirim agır olmaz mı, bir de kefir içiriliyor mu acaba
Gegimasal Marjinal_Anne2 6 aydan beri veriyorum ara öğün olarak kefirzadem deneyin mutlaka çok iyi bir markadır.tavsiye ederim ☘️
ogretmenanneeee Marjinal_Anne2 Marjinal_Anne2 bizde 6 ay 17 günlüğüz pekmezi 1 çay kaşığı yoğurta katarak veriyorum ya da yumurta sarısı ile karıştırıp veriyorum kefir bende daha vermedim ama doktorun verdiği listede yazıyor verebilirsin diye
Birgul Marjinal_Anne2 irmik yulaf unu pisiriyorum elma veya armut rendesi bir tatli kasigi pekmez ve yarim cay bardagi kefir karistrp aksam mamasi olarak veriyorum
Marjinal_Anne2 ogretmenanneeee yoğurtla pekmez etkileşimi olur mu ki acaba sanki iyi degil diye okumuştum bi yerde birbirilerinin etkisini yok ediyorlar diye
Defneligunlerrr Marjinal_Anne2 kefiri altınkılıç kullanıyoruz biz. Hergün veriyorum ben aşırı faydalı probiyotik değeri çok yüksek en iyi bağışıklık güçlendiricilerden. 7.aydan sonra 1 çay bardağı verin şimdi yarım çay bsrsağı kafi bence. Ben kahvaltıda veriyorum