Dkk Kızlar 5 aylık olduk 🧿 ek gıda zamanımız geliyor . Buharlı pişirici almakstiyorum. Philips hem pahalı hemde blendirize etmeyi düşünmüyorum. Kiwi görmüştüm bi ara forumda kullanan var mı memnunusunuz? Fiyatı nedir ? Modeli nedir ?
mtmcn Dkk avent aldim bebegim 16aylik hala kullaniyorm bicak kismini tamamen kullanmaniz sart degl puturlu de birakabiliyorsunuz ben kendim icin de kullaniyorum sebzeleri buharda hasliyorum bir kasik tereyagi sarimsak kavurup hem ben yiyorum hem kizim.Pahali ama bence deger cok memnunum.
[silindi] Dkk Buharda pişirmek için makine almak pişmanlıktır.. benim açımdan tabi.. oysa suyun kaynadığı tencerenin üzerine ince telli Demir süzgeç (kevgir) içine sebze/balık üzerine kapak mis gibi yemek, hemde 200YTLlik makinesiz.. 😌
Alparslan-mom Kiwi kullanıyorum 800 900 vermeye hiç gerek yok. Ne atarsam atayım 25dk da mis gibi. Şuan sebze meyve için kullanıyorum
Alparslan-mom Dkk ben 194tlye almıştım. Oğlum alerjik bebek olduğu için süt ürünleri balık et tüketmiyoruz. Ek gıdaya yeni başladık ben sadece sebze için kullandım. Yemesi kısıtlı olduğu için sebzelerden ve meyvelerden en iyi şekilde faydalansın istediğim için buharlı pişirici aldım. Ben uzun süre kullanacağım gibi gözüküyor ama normal süreçte ne kadar kullanılır bilemem. İş görüyor şuan havuç kabak balkabağı için kullandım günde 2 ögün çalışıyor.
sokomel bence hiç gerek yok ben düdüklüye aparat koyup yapıyorum çoğu sebze bir dakika bile sürmüyor pişmesi.