MeryemDefne Canım az bir şey sulu olmasını mukuslu olmasını beyaz parçacıkların olmasını kafaya takma ben de Çok kafaya taktım kaç defa doktora götürdüm Doktor normal dedi bir şey yok dedi ve bu beyaz pütürler de sütün bebeğe yaradığını anlamı ymış kan olmadığı sürece kakada Doktor bize korkmayın dedi Bence sen de Korkma Allah'ın izniyle hiçbir şey olmaz ama yine de doktora götürmek istiyorsan götür için rahat etsin Geçmiş olsun🙏