Haziran2020annesi Kızlar bana süt üretimini durdurmak için doktorum Dostinex verdi göğsümde elime kist gelıyor bu süt bezesimdir? Dostınex ten 1 tane içtim sadece diğerini haftaya içicekmişim. Bnim gibi olan varmı ?? Korklacak bişeymi ?? Yardımm çok korkuyorum ???
Annebalisi Haziran2020annesi Bende sütten kestiğimde göğsümün içinde ceviz kadar büyük sertlikler vardı süt azaldıkça onlarda yok oluyor, endişelenecek bişey olduğunu sanmıyorum.
Haziran2020annesi Annebalisi çok teşekkür ederim içimi rahatlattınız kendiliğinden gecıyor yani ben masaj yapmaya bıle korkuyorum ıcım bir tuhaf oluyor